Logo Coneco

Volg ons

blog

Back to work!

Coneco

De vakantieperiode is nu echt voorbij. En eerlijk gezegd vind ik dat fijn. Niet dat ik niet van vrije dagen houd! Bovendien gun ik iedereen een langere periode zonder verplichtingen, mail-checks, files en vergaderingen. Maar als ik eerlijk ben, duurde deze vakantieperiode lang. Ik ben blij dat iedereen weer ‘binnen’ is. Kunnen we weer lekker back to work!

Niet vreemd dat de vakantie in mijn beleving lang duurde. De medewerkers van Coneco gingen begin juli op pad en de mensen van Re3Com begin augustus. De spreiding van de schoolvakanties en bouwvak vind ik niet ideaal. Liever alles en iedereen drie weken lang in dezelfde drie weken genieten en uitrusten. Maar – om met Johan Cruijf te spreken – ‘elk nadeel heeft zijn voordeel’. Ik vind het fijn dat iedereen weer heelhuids thuis is.

Thuis zijn

Dat ‘thuis zijn’ heeft in sommige gevallen een dubbele betekenis. Ik ben oprecht blij met onze ‘oude nieuwe’ collega’s. Enkelen hebben na een tijd bij een ander te hebben gewerkt toch weer gereageerd op onze vacatures! Extra trots ben ik als ze dan weer terugkeren. Over back to work gesproken… En natuurlijk ben ik blij met onze nieuwe medewerkers! We hadden ze hard nodig, want de markt is aangetrokken; dat is duidelijk. Alleen nog niet structureel en gelijkmatig. Dat betekent ook dat wij soms een maand ‘hollen’ en dan weer een paar dagen ‘wandelen’. En ook hier kan ik Cruijff citeren…

Coneco Plus

Ik verwacht binnenkort de eerste analyses van de onlangs opgeleverde Coneco Plus projecten. Ik ben benieuwd naar de resultaten. Hoe duurzaam presteren de gebouwen met Coneco Plus? Wat zijn de kostenbesparingen? De ‘wandeldagen’ kunnen we mooi gebruiken voor vergelijkende analyses!

Nieuw initiatief: Coneco Servicedesk

De iets rustigere periodes gebruiken we ook om nieuwe initiatieven en ideeën uit te werken. Een idee dat al langer leeft binnen Coneco is om onze eigen Servicedesk breder in te zetten. Onze service technici en technisch specialisten zitten 24/7 klaar om vragen te beantwoorden. Bijvoorbeeld die van onze collega’s. Of van installateurs met wie we samen projecten realiseren. Daarnaast staat de Servicedesk natuurlijk 24/7 klaar voor problemen en storingen van onze eindklanten.

Voor iedereen binnen 24 uur een oplossing

Maar waarom delen we al onze kennis en jarenlange ervaring van meet- en regeltechniek en Priva-installaties niet ook met anderen? Het antwoord is mij helder! We zijn achter de schermen bezig om de Coneco Servicedesk zodanig toe te rusten en in te richten dat we iedereen kunnen helpen met een probleem of storing aan de Priva-installatie. Onze experts durven zelfs te garanderen dat ze binnen 24 uur een oplossing vinden! We openen zeer binnenkort de virtuele deuren van de Coneco Servicedesk voor alle installateurs en alle gebouweigenaren door heel Nederland; een aparte portal op onze site en binnen onze organisatie. Werk aan de winkel dus. Ofwel: ik moet nu ook weer snel back to work.

Coneco en Re3Com maken deel uit van HC Groep