We zijn ambitieus. We zijn dienstverlenend. Maar we willen vooral dat gebouwinstallaties optimaal functioneren. Daarom lanceerden we eind 2016 Coneco Plus. En daarom starten we vandaag Coneco Servicedesk: dé Servicedesk voor alle Priva installaties in Nederland!
“We willen alle Priva gebouwinstallaties in Nederland cum laude laten werken: foutloos, energiezuinig en tegen lagere kosten! Daar gaat onze Servicedesk aan bijdragen.”
Dennis van der Pol – directeur Alblasserdam
Vanaf vandaag kunnen alle installateurs en eindgebruikers met een probleem of storing aan hun Priva-installatie aankloppen bij Coneco Servicedesk! Ons zelfstandig opererende team garandeert dan binnen één werkdag een oplossing: tijdelijk of structureel. Voor alle Priva-installaties in heel Nederland komen we in actie. Dus ook als u (nog) geen klant van Coneco bent, kunt u terecht bij Coneco Servicedesk. Iedereen kan rekenen op de oplossingsgerichtheid van onze hooggekwalificeerde, gedreven en ervaren servicetechnici en technisch specialisten!
Coneco Servicedesk in het kort:
- Eerste hulp via de online servicedesk
- Binnen één werkdag een structurele of tijdelijke oplossing
- Diverse support-bundels voor ondersteuning tegen aantrekkelijke tarieven
- Voor alle installateurs die met Priva werken
- Voor alle eindgebruikers, facilitair managers en gebouweigenaren met een Priva-installatie
- Actuele (Priva) software en documentatie
- Handige FAQ met meestgestelde vragen
- Remote projectverbinding voor bediening van gebouwinstallaties op afstand
- Training en opleiding voor installateurs en gebouwbeheerders
Wilt meer weten over Coneco Servicedesk? Kijk op onze website!