Logo Coneco

Volg ons

blog

Coronacrisis: Mens op 1 en verantwoordelijkheid nemen

Coneco

Als Coneco hebben we ervaring met adhoc en soms dreigende situaties. Voordenken en snel schakelen zit in de structuur van onze organisatie. Direct na de virusuitbraak in China zijn we gestart met het schetsen van scenario’s en bedenken van oplossingen voor mogelijke situaties. Dat maakt ons nu wendbaar. Maar we beseffen dat we in een extreme situatie zitten.

Ondanks ons voorwerk en vooruitziende maatregelen, weten we dat ook wij geconfronteerd kunnen worden met uitval of tegenslag. Maar we doen er alles aan om sámen met u door deze crisis te komen! Daar waar continuïteit geborgd moet zijn, nemen we onze verantwoordelijkheid. En ook klanten die moeten afschalen, we helpen u zo goed mogelijk.

We staan naast u

We zijn ons bewust van de huidige doelstellingen van installateurs en aannemers: continuïteit waarborgen, zo snel mogelijk lopende projecten opleveren en kwaliteit blijven leveren. Hiervoor geldt: we weten wat u als ondernemer te doen staat in deze tijd! We staan naast u en we doen er alles aan om projecten te kunnen blijven uitvoeren, snel op te starten of als het nodig is adhoc af te schalen.

Continueren van cruciale processen

Al behoren we niet direct tot de vitale sector, ons werk maakt wel degelijk deel uit van de kritische infrastructuur van Nederland. We voelen ons medeverantwoordelijk voor het continueren van cruciale processen bij organisaties in de vitale sector (zorg en ziekenhuizen) en bij organisaties met kritische infrastructuur (banken, ICT, datacenters) en kritische processen (winkels, distributiecentra, groothandel).

Dit zijn onze maatregelen

We hebben onze organisatie aangepast om installateurs en eindgebruikers te kunnen blijven ondersteunen met service en onderhoud én met acute hulp bij storingen of problemen aan hun Priva gebouwinstallatie – óók als u nog geen klant bent bij Coneco!

  • We hebben onze Technical Support en Helpdesk opgeschaald. Onze mensen zijn in staat werk van elkaar over te nemen waardoor kennis beschikbaar blijft.
  • Op locatie waarborgen we maximale veiligheid door uitbreiding van onze bestaande veiligheidsprocedures.
  • We hebben onze werkprocessen aangepast om samenwerking en (persoonlijk) contact te kunnen continueren met inachtneming van maximale gezondheid en veiligheid.
  • We hebben onze organisatie in Alblasserdam en Ruinerwold én de thuiswerkplekken voor alle medewerkers ingericht op flexibel werken en werken op afstand.

We willen u laten weten dat Coneco kan meebewegen met adhoc vragen en veranderingen. We zijn flexibel in anticiperen, versnellen, vertragen, locatiewijzigingen, enzovoorts. Weet dat we in staat zijn ons aan te passen aan uw crisisplan en policy. En ondanks deze crisis, houden we een blijvende focus op continuïteit en kwaliteit.

Namens alle medewerkers van Coneco wens ik u, uw dierbaren en uw collega’s veel sterkte in deze roerige tijd. Let op elkaar!

Heeft u een vraag? Neem contact met ons op. Heeft u een acute storing of probleem aan uw Priva gebouwinstallatie? Neem contact op met Coneco Technical Support of met onze Helpdesk. We zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via e-mail of 078 – 641 38 77.

Coneco en Re3Com maken deel uit van HC Groep