Logo Coneco

Volg ons

Directe hulp bij storingen

Als u een storing heeft, wilt u zo snel mogelijk geholpen worden. Of u nu klant bent van Coneco of niet, we helpen iedereen. En we blijven in beeld tot het probleem is opgelost. We helpen u in vijf stappen.

  1. 1
    Intake
    Als u ons belt nemen we uw storing op via een telefonische intake
  1. 2
    Ticket
    U krijgt een persoonlijke ticket waarmee u het proces kunt volgen
  1. 3
    Analyse
    We analyseren het probleem en geven u inzicht in de oplossing en kosten
  1. 4
    Oplossing
    We verhelpen uw storing door hulp op afstand of op locatie
  1. 5
    Evaluatie
    We evalueren het proces en geven advies hoe storingen te voorkomen

Wat kost het?
Tijdens de analyse in stap 3 geven we u altijd een inschatting van uren en kosten. Een gemiddelde storing verhelpen we binnen 1 tot 8 uur, op afstand of op locatie. Als we voor een oplossing meer tijd nodig hebben, dan ontvangt u eerst een kostenraming.