Eerste hulp bij Priva-problemen

Te koud? Te warm? Storing of probleem aan uw gebouwinstallatie? Ga naar Coneco Servicedesk, die lost problemen en storingen aan Priva-gebouwinstallaties in Nederland binnen één werkdag op: tijdelijk of structureel. Servicetechnicus Richard Groenendaal legt uit hoe het werkt. Lees verder

donderdag 8 november 2018,


Coneco Servicedesk lost al één jaar problemen op

Coneco Servicedesk bestaat één jaar! Wat ooit een interne helpdesk was, is uitgegroeid tot een servicedesk voor alle Priva-gebouwinstallaties in Nederland. Richard Groenendaal vertelt over het waarom van deze bijzondere service van Coneco. Lees verder

donderdag 18 oktober 2018,


Wij zijn blij met uw storingen!

Meet- en regeltechniek leer je niet op school. Ons vak kun je alleen maar in de praktijk goed (en beter) in de vingers krijgen. En net als in het echte leven leer je van fouten het meest. Vandaar dat onze Coneco Servicedesk zo ‘blij’ is met uw storingen. Lees verder

donderdag 30 augustus 2018,


Coneco Servicedesk biedt? Service!

Wij zijn er om storingen en problemen op te lossen. Van een defecte hardware-module of temperatuuropnemer tot een ‘reparatie’ in de software op afstand. Het werk op de Coneco Servicedesk is zeer breed. Want ook voor de vraag: “Het is hier zo koud (of warm)”, gaan we snel op zoek naar de oplossing. Dan bieden we service. We zijn niet voor niets de Coneco Servicedesk. Lees verder

donderdag 23 augustus 2018,


Coneco Servicedesk biedt ook training en interimoplossingen

Veel installatiebedrijven hebben voor hun klanten een servecenter ingericht. Dit systeem vangt storingen op uit projecten van de installateur. Een soort Digitale Eerste Hulp Bij Ongemakken zoals een defecte verwarming of ventilatie. Maar deze servecenters lopen ook wel eens over. Bijvoorbeeld omdat de meet- en regeltechnicus ziek is of omdat een vacature niet op tijd kan worden gevuld. Weet dat onze Coneco Servicedesk u altijd kan bijstaan. Lees verder

donderdag 7 juni 2018,


Welkom bij dé Servicedesk voor alle Priva installaties

We zijn ambitieus. We zijn dienstverlenend. Maar we willen vooral dat gebouwinstallaties optimaal functioneren. Daarom lanceerden we eind 2016 Coneco Plus. En daarom starten we vandaag Coneco Servicedesk: dé Servicedesk voor alle Priva installaties in Nederland! Lees verder

woensdag 18 oktober 2017,


Onze ServiceDesk staat 24/7 klaar

De klimaatinstallatie start niet op. Het is te koud. Of te warm. De verlichting gaat niet meer aan. We zijn de software kwijt of willen graag de laatste versie hebben. Kunnen we de regelkastschema’s digitaal krijgen? Zomaar een aantal vragen die we dagelijks van eindgebruikers, installateurs of collega’s krijgen. Samen met mijn collega’s van de ServiceDesk wil ik zo’n probleem of vraag zo snel mogelijk oplossen. De tijd gaat NU in…. Lees verder

woensdag 13 juli 2016,


Site by Alsjeblaft!