Technical Support

Technical Support voor Homij Rijswijk: “Geen probleem is onoplosbaar”

donderdag 20 juni 2019

Technical Support voor Homij Rijswijk: “Geen probleem is onoplosbaar”

Homij Rijswijk beheert – anders dan de naam doet vermoeden – objecten in Zeeland, Breda, Gouda, Leiden én Rijswijk. Van tunnels tot NS-gebouwen en van medische voorzieningen tot utiliteit. De service van Homij omvat tuinonderhoud, klein kluswerk, glasbewassing en klimaatbeheersing. Voor dat laatste is Technical Support van Coneco een vaste partner. “Ze hebben echt verstand van klimaatbeheersing en zijn ver ingevoerd in de materie.”

Michel Loot is projectleider Service en Onderhoud bij Homij Rijswijk. Samen met een werkvoorbereider, coördinator en dertien service monteurs verzorgt hij voor zeer verschillende objecten het onderhoud. Als het om klimaatbeheersing gaat, werkt hij al jaren zeer nauw samen met Coneco. “Technical Support verzorgt aanpassingen, onderhoud, reparaties en storingen aan de Priva-gebouwinstallaties en de regelkasten voor bijvoorbeeld medische zorgverleners, kantoren, combinaties van fabriekshallen met kantoren en appartementencomplexen.”

Structureel onderhoud
De samenwerking met Technical Support vindt plaats op contractbasis. Voor sommige gebouwen verzorgen de inbedrijfstellers en projectleiders service en onderhoud op structurele basis het onderhoud. “Dan werken ze bijvoorbeeld 1 dag in de maand op locatie. Vinden er wijzigingen plaats in installaties, dan roep ik de hulp in van Coneco. Een stoombevochtiger erbij heeft grote invloed op de instellingen. En wordt er een wandje in een kantoor geplaatst of een extra ruimtethermostaat dan moet de regeltechniek worden aangepast. Vaak vinden deze opdrachten plaats op basis van regie.”

“Kunnen we de storing niet zelf lokaliseren dan bellen we Technical Support. Deze specialisten kunnen echt een flink aantal niveaus dieper.”

Specialisten
Overleg en samenwerking verlopen heel prettig, meent Michel. “Sommige dingen kunnen we zelf. Bijvoorbeeld op afstand inloggen in een installatie. Maar moeten we dieper in de software of kunnen we de storing niet zelf lokaliseren dan bellen we de helpdesk van Coneco Technical Support. Deze specialisten kunnen echt een flink aantal niveaus dieper. Voor ons is het prettig dat zij een probleem snel en goed kunnen interpreteren. Technical Support heeft echt verstand van klimaatbeheersing, ze zijn ver ingevoerd in de materie. Je merkt dat ze kundig en zeer ervaren zijn. Geen probleem is onoplosbaar.”

Snel een goede oplossing
Of Michel Coneco wel eens onder de aandacht brengt bij collega’s? “Ja, zeker als het gebouwen betreft met Priva. We werken niet voor niets met Technical Support. Over niets voor niets gesproken… Ik vertel ze dan ook dat Coneco niet de goedkoopste is. Maar als een Operatie Kamer of een fabriekshal op slot moet, omdat de ruimte niet optimaal wordt geventileerd dan wil je snel een goede, structurele oplossing. Dus in dat opzicht is het honorarium in alle opzichten redelijk.”
Een andere plus van Coneco is dat ze voorop lopen. “Ik weet dat duurzaamheid, CO2-uitstoot en energiereductie een steeds grotere rol gaan spelen. Als een van onze opdrachtgevers inderdaad een energieneutraal gebouw wil realiseren dan weet ik dat ik bij Coneco terecht kan.”

Bekijk onze website voor de verschillende diensten, onderhoudscontracten, referenties en de helpdesk.

Op de foto: Michel Loot van Homij Rijswijk (links) en Rene van Iersel van Coneco (rechts)

Deel dit artikel:

Onze diensten van begin tot eind

Lees over onze dienstverlening

Site by Alsjeblaft!